Ruim assortiment van premium sterke dranken!

NL FR
#}

MIJN ACCOUNT

Hoe een account creëren?

Klik op ‘Registreer je’ op de 'Mijn account' pagina , en bepaal daar uw gebruikersnaam (uw e-mail adres) en wachtwoord. Alle gegevens op deze pagina moeten ingevuld worden (naam en voornaam, adres, geboortedatum en nationaliteit). Van zodra u de Algemene Verkoopsvoorwaarden aanvaard hebt, moet u nog op ‘Registreer je’ klikken. Kort hierna, zal u een bevestigingsmail ontvangen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Klik op 'Wachtwoord vergeten?' op de 'Mijn account' pagina . Geef uw e-mail adres in dat u als gebruikersnaam hebt ingegeven. U zal een e-mail ontvangen met daarin een link waarop u zal moeten klikken om uw wachtwoord te herinitialiseren.

KOPEN OP BEEMARKET

Met welke bankkaarten kan ik betalen?

Met de volgende kaarten kan U aankopen verrichten op BeeMarket: Visa, MasterCard en Maestro (de meeste bankkaarten bevatten Maestro).

Zijn de banktransacties beveiligd?

Elke banktransactie is 100% beveiligd door Stripe, het betalingssysteem dat gebruikt wordt op deze site. Elke betaling is '3-D Secure'. Dit houdt in dat u naar uw bank zal verwezen worden om u te authentificeren. Alles gebeurd in https, een protocol dat ervoor zorgt dat al uw gegevens gecrypteerd worden, niemand kan deze dus onderscheppen. BeeMarket heeft uiteraard eveneens geen toegang tot uw privé gegevens.

Is er een limiet wat betreft aankoopbedrag?

Er is geen limiet wat betreft aankoopbedrag op BeeMarket. Daarentegen, vereist de anti-fraude wet dat u een kopie van uw ID-kaart opstuurt van zodra uw jaarlijks aankoopbedrag 2.500€ overschrijdt en dit om u met zekerheid te kunnen identificeren.

Waarom moet ik een kopie van mijn ID-kaart geven vanaf een bedrag van 2.500€ op jaarbasis bij BeeMarket?

De anti-fraude wet verplicht de betalingsorganismes de identiteit van kopers te bewijzen indien nodig. Zij moeten dus over een kopie van uw ID-kaart beschikken vanaf dit bedrag juist zoals uw bank over een kopie van uw ID-kaart beschikt.

Hoeveel bedragen de onkosten en de leveringstermijnen?

De onkosten en leveringstermijnen variëren in functie van de e-handelaar. U vindt een « point information » près du nom du vendeur dans le détail du produit. Door hier op te klikken zal een pop-up u de nodige informatie m.b.t. onkosten en leveringstermijnen geven. Deze werden vastgesteld door elke e-handelaar en zijn enkel geldig voor deze bepaalde e-handelaar. In uw winkelmandje zal u de door u gekozen producten terugvinden en dit gegroepeerd per verkoper met de betreffende onkosten en leveringstermijnen.

Wat doen indien uw bestelling op zich laat wachten ?

Kijk de status van uw bestelling na via uw BeeMarket account door u in te loggen connectant. Een tracking nummer zal u meestal meegedeeld worden om de vooruitgang van de verzending op te volgen. Indien u de gezochte informatie niet vindt of indien deze niet voldoende is, dan kan u de e-handelaar contacteren via zijn contact pagina. Hier voor moet u naar de details van uw bestelling gaan en op de link naar de e-shop van de betreffende handelaar klikken. U zal de link naar de contact pagina van de handelaar boven aan rechts vinden. Indien u geen antwoord van de e-handelaar ontvangt binnen de 2 werkdagen, kan u contact nemen met BeeMarket via onze contact pagina.